SILA LIKE PAGE FACEBOOK

Sunday, August 12, 2018

[VIDEO] Adik Ziana Zain Ke? Part Kening & Mulut Tu Sebijik Sama! – Zara Zya Miming Lagu ‘Madah Berhelah’, Kelakar Habis

[VIDEO] “Adik Ziana Zain Ke? Part Kening & Mulut Tu Sebijik Sama!” – Zara Zya Miming Lagu ‘Madah Berhelah’, Kelakar Habis


VIDEO :


A post shared by Zara Zya (@zarazya) on


Kehebatan pelakon cantik yang memegang watak sebagai Melisa dan drama Monalisa tidak perlu dinafikan lagi. Malah, ada netizen memberi gelaran kepada Zara Zya sebagai ratu drama. Bagi sahaja watak pun dekat Zara Zya, pasti dia dapat menjiwai watak tersebut dengan baik.




Sejak selebriti cantik ini tular dengan kontroversi hangat mengenai hubungan cintanya dengan Hafreez, semakin hari semakin berseri-seri wajah Zara Zya. Nampak sangat serinya tu lain macam. Bak kata netizen orang bercinta ni tengah darah manis, semua benda sweet kan.




Baru-baru ini Zara Zya ada memuatnaik video di Instagram Zara Zya beserta dengan kapsyen “😏”.
Dalam video itu, Zara Zya telah membuat miming lagu “Madah Berhelah” daripada penyanyi sebenar iaitu Ziana Zain. Feeling sungguh Zara Zya buat miming dengan keningnya. Tengok sahaja mata Zara Zya dalam videonya nampak seakan marah sangat seperti dicurangi oleh Hafreez sahaja.
Rata-rata netizen yang menonton video Zara Zya telah memberikan pelbagai reaksi dan komen mengatakan Zara Zya nampak sangat comel. Malah, ada juga netizen yang mengusik kening Zara Zya seakan-akan sama dengan Ziana Zain.

Bukan biasa-biasa Ziana Zain kita kali ni


PM mic sis, rare mic ni



I like.. Samalah dengan Ziana Zain


Kening main peranan


Nampak sama part kening + part mulut tu




Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @JordanTeohJunAnn


Sumber : Instagram Zara Zya





No comments:

Post a Comment