SILA LIKE PAGE FACEBOOK

Monday, August 13, 2018

[VIDEO] Hahaha Dasyat Punya Kaya Ko Jahh – Netizen Gelak Sakan Dengan Jenaka Sharifah Shahirah

[VIDEO] ” Hahaha Dasyat Punya Kaya Ko Jahh…” – Netizen Gelak Sakan Dengan Jenaka Sharifah Shahirah




Sharifah Shahirah binti Syed Abu Bakar Al-Khaired atau lebih dikenali sebagai Sharifah Shahirah atau Shieramerupakan model, pelakon, pelawak dan pengacara televisyen di persada seni tanah air. Beliau mula mencipta nama sejak tahun 1993 hingga kini, sezaman dengan Didie Alias, Nina Juren, Ahmad Idham, Azhar Sulaiman, Zamarul Hisham, Rusdi Ramli dan ramai lagi.





Biarpun sinar Shiera di layar perak tidak segermerlapan aktres-aktres komedi lain, namun nama Shiera meniti bibir peminat menerusi aksi nya di kaca TV. Drama Mat Despatch yang dibintanginya sejak 1996 hingga 2001 ternyata menjadi fenomena selain kemunculan Shiera dalam sitkom Ada Ada Aje pada tahun 2004 yang memberi tuah kepada beliau apabila dinobatkan sebagai Aktres Komedi TV Terbaik di Anugerah Seri Angkasa.




Biarpun tidak cenderung kepada watak-watak dramatik, namun Shiera pernah diberi peluang untuk memegang watak-watak serius. Antara yang paling berkesan adalah menerusi watak utamanya dalam drama bersiri Salam Terakhir bersama Zul Yahya pada tahun 2002. Ironinya, Zul Yahya juga adalah aktor komedi yang sering digandingkan bersama-sama Shiera.

Shiera yang kini menjadi juruhebah radio di SURIA FM memuatnaik satu video beberapa jam yang  lalu amat lucu dan menggelikan hati. Video tersebut telah mendapat perhatian dari netizen dan mendapat komen-komen yang positif.
Mari kita saksikan bersama video tersebut dan sama-sama gelak.

Kapsyen Ig ;

Sapa nak iku gi LVAlang alang pakai fakeHambikkkkkkkkSeronok ye atas dunia niJom instagram dan instagram Citer segala benda Yaaa duniawi Mariii#apapuntakde#lantaklaakorangjanjibaikHabuk umah kita banyak
Shiera yang kini menjadi juruhebah radio di SURIA FM memuatnaik satu video beberapa jam yang  lalu amat lucu dan menggelikan hati. Video tersebut telah mendapat perhatian dari netizen dan mendapat komen-komen yang positif.

VIDEO :

Sebahagian Komen Dari Netizen

Hahaha….Senyum Sorang Kita


This is Funny..Halus Messaging..Loving It…Thumbs Up


Hahahaha 2.4 Juta Bag Simpan Dalam Je Tau!!! Ko Ada???!!


Akak Patutlah Orang Benci Adik Beradik Kita



Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @JordanTeohJunAnn




No comments:

Post a Comment