SILA LIKE PAGE FACEBOOK

Sunday, August 19, 2018

[VIDEO] Cincin Mak Aku RM2 Juta.., “Tipu! Ini Cincin Cap Ayam!” – Telatah Aliff Syukri Beraya Di Kampung

[VIDEO] “Cincin Mak Aku RM2 Juta..”, “Tipu! Ini Cincin Cap Ayam!” – Telatah Aliff Syukri Beraya Di Kampung



Dato’ Aliff Syukri sedih sbb mak abahnya tahu siapa dirinya sebenar dan inilah benda paling bahagia. Begitulah asam garam kehidupan, mereka yang tidak mengenali kita pasti ada juga yang berfikiran serong terhadap kita.



Namun, apa kan daya sebagai manusia biasa, kita harus hadapi dengan tenang akan semua cabaran dugaan dunia. Kali ini Dato’ Aliff Syukri dengan kapsyennya yang panjang dalam laman Instagram mengenai lawatan bertemu dengan ibunya sekali dihidangkan masakan kegemarannya.

org kutuk kita tpi tak apa saya tak sedih sbb mak abah saya tau siapa saya..inilah benda paling bahgia..
.
.
susah nak jumpa mak saya ni..sibuk bebenau dia ….tapi sempat2 lah saya curi masa datang kat rumah hutan dia ni…tapi kalau jumpa dia punya kata2 azimat dia kalau dgr 2 hari 2 malam x habis…mcm nak terkoyak telinga ni ….heheh…apapun terima kasih mak masakkam lauk kegemaran saya.. btw cuba korang dengar aku cakap apa@yg *mahal* πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
kalau korang nak tngok mcm mana sy dgn faimly di kampung korang boleh ke youtube sy sy update hari hari ala2 paprazi… blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul..

VIDEO :

org kutuk kita tpi tak apa saya tak sedih sbb mak abah saya tau siapa saya..inilah benda paling bahgia.. . . susah nak jumpa mak saya ni..sibuk bebenau dia ....tapi sempat2 lah saya curi masa datang kat rumah hutan dia ni...tapi kalau jumpa dia punya kata2 azimat dia kalau dgr 2 hari 2 malam x habis...mcm nak terkoyak telinga ni ....heheh...apapun terima kasih mak masakkam lauk kegemaran saya.. btw cuba korang dengar aku cakap apa@yg *mahal* πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ . . kalau korang nak tngok mcm mana sy dgn faimly di kampung korang boleh ke youtube sy sy update hari hari ala2 paprazi... blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul.. #jakarta #indonesia #bandung #cook #chef #gendut #banjar #food #jawabarat #letscook #mylifestye #ohabangkosmetik #luxurylifestyle #healthylifestyle #deco #bisnesman #beauty #malaysia #aceh #welovejakarta #mensfashion #youtube #tv #terlajaklaris
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Mak kunci utama untuk kita berjaya.. Berbaktilah..



Yang penting doa seorang ibu tu kan Dato’





Anak lelaki syurga bawah tapak kaki ibu.. Ingat bukan bawah tapak kaki bini..





Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @KakiTanganViral

Sumber : RimbaBara



No comments:

Post a Comment