SILA LIKE PAGE FACEBOOK

Tuesday, August 14, 2018

Gosok Tudung Asyik Terbakar Je.. Terbakar Duit Aku – Kelakar! Shuib Tolong Gosokkan Tudung Siti Sarah

“Gosok Tudung Asyik Terbakar Je.. Terbakar Duit Aku” – Kelakar! Shuib Tolong Gosokkan Tudung Siti Sarah





KEMESRAAN pasangan selebriti iaitu Siti Sarah dan Shuib yang ditunjukkan mereka di laman sosial sering mendapat perhatian netizen.
Ditanya mengenai sikap peribadi masing-masing, Siti Sarah berkata Shuib merupakan seorang suami yang manja.
“Sebenarnya Shuib lebih manja dan kalau dia tak sihat, dia tidak boleh berenggang dengan saya.
“Dia boleh menangis kerana saya keluar rumah terlalu lama semasa dia sakit,” kata Sarah
Sarah dan Shuib, 33, berkahwin pada 2011 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Uwais Al Qarni, Dzakira Talita Zahra dan Ariq Matin.
Dalam pada itu, mereka berdua baru sahaja pulang daripada mengerjakan ibadah umrah pada 27 Mei lalu.
Penyanyi Siti Sarah menganggap keputusan untuk kekal bertudung atau tidak akan dibuat kemudian iaitu selepas pulang dari umrah.

Siti Sarah berkata dia enggan menjelaskan perkara itu lebih lanjut kerana Tuhan yang mendorongkannya.
“Baik buruk semua dari Allah. Jadi, apa segala yang kita lakukan pun berbalik pada-NYA. Saya tak boleh cakap jangkaan orang macam mana.

Terbaru Siti Sarah Muat Naik Video Dimana Shuib Menggosok Tudung Siti Sarah


VIDEO :



My husband the best



Sweetnya.. So cute



Ikhlas ke tidak ni? Hahaha



Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!



Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @KakiTanganViral


No comments:

Post a Comment